Czy kiedykolwiek próbowałeś rozpocząć recykling w swojej firmie zarządzającej nieruchomościami, ale nie byłeś w stanie wdrożyć programu, który by się sprawdził? Wiemy, żeprowadzenie strategicznego programu recyklingu przy jednoczesnej rotacji najemców, różnym poziomie świadomości recyklingowej i szerokim wachlarzu materiałów odpadowych może być dużym przedsięwzięciem. Dlatego właśnie firmy zarządzające nieruchomościami średnio wysyłają znaczną ilość odpadów na wysypiska śmieci. W tym poście nauczymy Cię, jak usprawnić operacje związane z odpadami i rozpocząć program recyklingu, który zachęci Twoich najemców do recyklingu. Czytaj dalej, aby dowiedzieć się więcej i daj nam znać, co myślisz!

co wiemy o recyklingu w budynkach mieszkalnych

EPA szacuje, że przeciętny Amerykanin generuje około 1,5 tony odpadów stałych rocznie, z czego 75% nadaje się do recyklingu. Oznacza to, że osoby zarządzające apartamentowcami i podobnymi nieruchomościami mają możliwość poddania recyklingowi znacznej ilości materiałów pochodzących od najemców, w tym szkła, tworzyw sztucznych, puszek aluminiowych, kartonów i gazet. Poprzez ustanowienie intuicyjnego programu odzyskiwania, Twoja nieruchomość może poddawać recyklingowi więcej odpadów i zmniejszyć ilość odpadów wysyłanych na wysypiska. Ale czasami uzyskanie poparcia ze strony najemców może być zupełnie innym wyzwaniem.

Oto 7 najlepszych sposobów, aby zachęcić najemców do recyklingu:

1. WYGODNE USTAWIENIE SPRZĘTU

Ustaw pojemniki na surowce wtórne w częściach wspólnych, aby najemcy mieli dostęp do surowców wtórnych w całej nieruchomości. Zawsze umieszczaj pojemniki na surowce wtórne w tych samych miejscach, co pojemniki na odpady, aby najemcy mogli łatwo oddać surowce wtórne, kiedy wyniosą śmieci. Ważne jest również, aby zapewnić każdemu z najemców łatwy do przechowywania pojemnik na odpady i recykling w kuchni lub na biurku. Z pojemnikiem dostępnym w mieszkaniu, recykling stanie się drugą naturą!

2. ZASTOSUJ METODĘ CZYSTEGO STRUMIENIA RECYKLINGU

Jednym z największych zmartwień dla zarządców nieruchomości jest zanieczyszczenie recyklingu. Większość zanieczyszczeń pochodzi z recyklingu jednostrumieniowego, który odnosi się do standardowej metody recyklingu, w której wszystkie surowce wtórne są mieszane razem w jednym pojemniku. Może się wydawać, że jest to logiczna technika zbierania największej ilości materiałów, ale recykling jest skuteczny tylko wtedy, gdy wszystkie materiały pozostają czyste.. Aby zmniejszyć zanieczyszczenie i zmaksymalizować współczynnik recyklingu, zarządcy nieruchomości powinni przyjąć metodę metodę czystego strumienia recyklingu. Polega to na użyciu wielu pojemników do zbierania różnych materiałów nadających się do recyklingu - papieru, tektury, zmieszanych i na wysypisko (dla wszystkiego, czego firma nie może poddać recyklingowi). Stosując metodę czystego strumienia recyklingu, Ty i Twoi najemcy możecie być pewni, że wszystkie cenne materiały są rzeczywiście poddawane recyklingowi!

3. UŁATW SWOIM NAJEMCOM RECYKLING

Zaprojektuj stronę przyjaznych dla użytkownika punktów zbiórki, którym towarzyszą oznakowania edukacyjne, jest kolejnym ważnym elementem w uzyskaniu akceptacji najemców.. Oto dwa z najbardziej skutecznych sposobów, aby to osiągnąć:

1. Umieszczenie plakatów i oznakowania w pobliżu każdego pojemnika na surowce wtórne jest przydatne dla podniesienia świadomości i zmniejszenia zamieszania.

2. CKodowanie pojemników, oznakowanie i naklejki dla każdego strumienia odpadów i recyklingu we wszystkich punktach obiektu ułatwia najemcom rozróżnienie, których pojemników należy używać dla każdego rodzaju strumienia..

4. INFORMOWANIE O ROZPOCZĘCIU PROGRAMU RECYKLINGU

W dniach poprzedzających uruchomienie programu recyklingu wyślij notatkę do najemców, pracowników i personelu sprzątającego, w której wyjaśnisz, jakie są cele Twojej firmy i czego mogą się spodziewać po programie. Niech wiedzą, jak bardzo jesteś podekscytowany, aby rozpocząć swoje nowe wysiłki recyklingu, i że masz nadzieję, że są one zbyt! Po rozpoczęciu programu, iKluczowe jest, aby kontynuować przekazywanie cennych informacji, takich jak wskaźniki przekierowania lub aktualizacje programu, za pomocą biuletynów, biuletynów i ulotek, aby utrzymać zaangażowanie i motywację najemców.

5. EDUKUJ SWOICH LOKATORÓW

Jednym z głównych powodów, dla których niektórzy ludzie nie oddają odpadów do recyklingu jest brak wiedzy na ten temat. Przynajmniej raz w roku roześlij ulotkę lub e-mail dotyczący podstaw programu, w tym gdzie znajdują się miejsca zbiórki odpadów, co można, a czego nie można poddawać recyklingowi oraz inne informacje związane z najlepszymi praktykami. Neieszkańcy powinni otrzymać arkusz informacyjny o Twoim programie oraz instrukcję "jak to działa", kiedy się wprowadzają. Świetnym pomysłem jest również wysyłanie Doskonałym pomysłem jest również wysyłanie bieżących przypomnień edukacyjnych w biuletynie firmowym lub w mediach społecznościowych. Zawsze upewnij się, że informacje, którymi się dzielisz są jasne, zwięzłe i trafiają w punkt!

6. SPRAW, BY RECYKLING STAŁ SIĘ ZABAWĄ

Kto powiedział, że recykling nie może być zabawą? Przed rozpoczęciem programu recyklingu zorganizuj imprezę inauguracyjną dla najemców, aby mogli przyjść i odebrać swoje osobiste pojemniki na surowce wtórne. Bądź kreatywny i opracuj gry, które odnoszą się do programu recyklingu. Oto kilka zabawnych i interaktywnych pomysłów:

- Sprawdź, ile czasu zajmuje lokatorom rozłożenie kartonowych pudeł.

- Zagraj w grę Recycling Facts Trivia.

- Centrum sztuki i rzemiosła z papierem konstrukcyjnym z recyklingu dla dzieci.

Dodaj trochę rywalizacji do gier, oferując kartę podarunkową o wartości 20 dolarów dla tego, kto najszybciej rozłoży swój karton, lub dla tego, kto wygra Recyklingową Ciekawostkę. Nie musi to być ogromna inwestycja, aby recykling stał się zabawą, ale jest to coś, co sprawi, że Twoi lokatorzy będą podekscytowani recyklingiem i zaczną wywierać pozytywny wpływ! Zorganizowanie imprezy to również świetna okazja, aby podzielić się informacjami na temat programu i dać lokatorom szansę na zadawanie pytań.

7. ZACHĘCAJ DO WYRAŻANIA OPINII

Ponieważ to właśnie twoi lokatorzy korzystają z programu, zachęcanie ich do przekazywania informacji zwrotnych jest świetnym sposobem na zapewnienie, że twój program będzie stale ulepszany. Zamieść przyjazną notatkę na dole swojego newslettera lub link do ankiety, prosząc ich o wyjaśnienie wad i zalet programu i/lub jak można go ulepszyć. Następnie zacznij pracować nad informacją zwrotną od razu!

WZauważamy, że większość mieszkańców chętnie oddaje odpady do recyklingu, jeśli tylko mają do tego odpowiednie narzędzia! Jaki rodzaj reakcji zaobserwowałeś u swoich najemców? Daj nam znać w komentarzach poniżej. Jeśli potrzebujesz pomocy w tworzeniu programu recyklingu w swojej firmie zarządzania nieruchomościami, zobacz nasze odpady i usługi recyklingu dla firm zarządzających nieruchomościami i umówić się na spotkanie z jednym z naszych ekspertów recyklingu dzisiaj!

Komentarze (0)

Zostaw komentarz